20120713

NHFM vol.4: Here Comes Tomorrow

*previously
Σημείωση πριν κάτι μήνες:
μα το θεο παει μερες τωρα που σκεφτομουνα τι ωραια που θα ηταν να ειχα  το interface μπροστα στα ματια μου και να παιζω με τα αρχεια και τα media σα τον iron man. η αιωνια φαντασιωση του nerd. και σημερα μαθαινω τι σκατα ειναι αυτο το google glass που κυκλοφορουσε στα περιθωρια του newsfeed μου ολες αυτες τις μερες.

η αιωνια φαντασιωση του nerd. ενας ουτοπικος συγκερασμος κυβερνοχωρου και πραγματικοτητας. ενα ιερο δισκοποτηρο, τουλαχιστον μεχρι να αρχισουν να βγαινουν τα parody με τους τυπαδες που πεφτουν πανω σου γιατι δε σε βλεπανε πισω απ' το notification του messenger τους, απ' το οποιο τους καλουσε ενας τυπος που 'οχι αυτος ο μαλακας θεε μου' κι εκαναν το λαθος να το πουν δυνατα αυτο ωστε να το καταγραψουν/στειλουν τα σουπερ γυαλια και το ολο πραγμα να καταρρευσει γρηγορα-γρηγορα σε ενα μεταμοντερνο δυστοπικο αχταρμα. κι απο την αλλη μερια η ελ.ας. νοικιαζει μπατσους και μαλιστα κανει εκπτωσεις και προσφορες για μπατσους με σκυλια, μπατσους με μηχανη και μπατσους με ελικοπτερα.

σιγουρα οι ιδιοι μπατσοι που θα κρυφοκοιταζουν μεσα απ' τους ενισχυμενους κυβερνονευρωνες πισω απ' τους βολβους των ματιων μου καθως μου κανει πιπα η γκομενα μου. το μελλον ερχεται καταπανω σου σαν αφηνιασμενο μαυρο τρενο απ' την κολαση.



*moar

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποψάρα: